Hoe kan ik bestellen?

Bestellingen en aanvragen mag je mailen naar info@tesgebakken.be.

Gelieve ten laatste 3 dagen op voorhand uw bestelling door te geven.

Duidelijk vermelden van alle nodige informatie en pas na een bevestigi,g, is de bestelling aanvaard. Nadien zal je een offerte of bestelbon ontvangen. Indien u een factuur nodig heeft, gelieve dit bij bestelling door te geven met de nodige facturatie gegevens.

 

Zijn er annulerings-voorwaarden?

Ja, we hanteren annulerings-voorwaarden, en deze staan steeds vermeld in de offerte en zijn van kracht nadat de klant deze offerte schriftelijk heeft bevestigd.  

Gehele of gedeeltelijke annulering van een bestelbon door de klant dient schriftelijk te gebeuren. Indien de klant een overeenkomst geheel of gedeeltelijk annuleert is zij, als schadevergoeding de volgende annuleringskosten in percentages van het voor de desbetreffende goederen van TESGEBAKKEN in een overeenkomst vermelde bedrag verschuldigd:

1 dag voor tot op de dage van levering/afhaling 100%

3 dagen voor tot op de dage van levering/afhaling 50%

Hoe kan ik betalen?

Je kan betalen bij levering of afhaling met cash, bancontact of via payconiq.

 

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

Onze productie keuken is gelegen in het Foodlab Proef! , gelegen in Amelia Earhartlaan 10 – 9051 Gent.

Deze ligt in de Loop aan de Expo, tegenover bar Amelia en er is parking vlak voor de deur.

Voor de klanten gevestigd in de Loop site is de levering gratis.

Bij bevestiging van de bestelling, zullen de mogelijke afhaalmomenten besproken worden.

 

Kan ik ook laten leveren?

Leveren is ook zeker mogelijk en hiervoor zal er 15€ incl.btw gerekend worden voor leveringen in Gent en in een straal van 5km. Voor leveringen daarbuiten vragen wij 1,5€/km incl.btw.

Voor de klanten gevestigd in de Loop site, waar ook onze productie keuken is gelegen,  is de levering gratis.